czwartek, 4 maja 2017

POCZĄTEK

Nareszcie nadszedł ten czas!

Pomysł, a raczej marzenie stworzenia bloga pojawił się już kilka lat temu, jak widać niezmiennie odkładany na później. Aż do dzisiaj. Gdy mój chłopak pisał maturę z polskiego po głowie przeszła mi wizja perfekcyjnego bloga, niszowej tematyki i współpracy ze znanymi markami. Od razu się rozmyła gdy trafiła na zakorzenioną we mnie zagorzałą realistkę.. 

„Dajcie spokój, jakie pieniądze?! Jaka współpraca?! I może jeszcze oglądalność na całym świecie?! Gdzie tam!” 

No tak, jak widać motywacja pełną gębą...💪

A jednak. Pisać każdy może. A o czym? Ha! Tego jeszcze nie wiem... Wszystko, co ślina na język przyniesie...

Pozdrawiam wszystkich przyszłych obserwatorów i liczę na Wasze wsparcie. Mam nadzieję, że swoimi wypocinami kogoś zainspiruję, kogoś zainteresuję, tak po prostu zostawię tutaj siebie.

PS. Ktoś kiedyś powiedział mi, że na dobry początek musi zdarzyć się coś pechowego. No i masz, zalałam telefon...👌


Teraz liczę tylko na dobry początek. 😁 Trzymajcie kciuki! 😘

Kasia P.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Misz - Masz , Blogger